"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Қойгелді ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразовательная школа села Койгельды отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ

24.04.2017

             Ақмола облысы.Аршалы

ауданы.Қойгелді орта мектебі

             Математика пәнінің

мұғалімі:Турдиева Роза Асанқызы                                

                             

 

Сынып: 6

Пән: математика

Күні/айы    

Сабақ №88

Сабақтың

тақырыбы:

Рационал

сандарға амалдар қолдану тарауын қайталау

 

Мақсаты:

 

. Білімділігі: 

Өткен тақырыптар бойынша

алған білімдерін оқушы санасына бекіту, әртүрлі есептерді шығара білу, ойын

элементтерін пайдаланып, оқушылардың білімін жүйелеу, жалпылау

Дамытушылығы: Іскерліктерін, ойлау қабілеттерін арттыру, өз бетімен жұмыс істеуге

дағдыландыру

Тәрбиелігі: Оқушыларды есеп шығаруда шыдамдылыққа тәрбиелеу, пәнге деген

қызығушылығын арттыру.  Тәртіптілікке,

жауапкершілікке тәрбиелеу, оқушының міндеті мен құқықтарын түсіндіру.

 

 

Міндеттері:

(оқушы

үшін күтілетін нәтиже)

Алған білімдерін әртүрлі жағдайда қолдана білуге дағдыланады.

Белсенділігін көтеруге, ойлау қабілетін

арттыруға, өз ойын жүйелеуге, тез шешім қабылдауға ұқсастықты,

қарама-қайшылықты байқауға дағдыланады

Сабақтың мазмұны 

(сабақтың барысын қысқаша және уақытын жазып көрсету)

Мұғалімнің іс-әрекеті және қоятын сұрақтары

АВС оқушыларының іс-әрекеті

І. Қызығушылықты ояту кезеңі:

1. 

Тренинг(Шаттық шеңбер)

1 мин

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Жақсы оқуыңа тілектеспін,сабақтан 5 ал,жанұяңда бақытты бол, ашық аспан тілеймін,

сабағыңыз сәтті өтсін т.б.тілектер айтылады.

2.    

Топқа бөлу

1 мин

Төртбұрыш және үшбұрыш арқылы

2-і топқа бөлу

Сары және көк түсті

фигуралар арқылы топқа бөлінеді.

3.    

Үй тапсырмасын тексеру

   1 мин

Интерактивті тақтада жауаптары

көрсетіледі

Оқушылар өзін-өзі

тексереді

4.  Миға шабуыл

2       мин

 

1)Екі теріс санды қосу үшін ...

 

       

 

 

2) Таңбалары әртүрлі екі

санды қосу үшін ...

 

 

 

3) Екі теріс санды қосу үшін

...

 

 

 

4) Қарама-қарсы сандардың

қосындысы ...

    

5) Таңбалары әртүрлі екі

санды көбейту үшін ...

          

 

 

6) Таңбалары бірдей екі санды

көбейту үшін ...

       .

 

7) Таңбалары әртүрлі екі

санның бөліндісінің ...

 

     8) Таңбалары бірдей екі санның

бөліндісінің ...

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 1)алдына минус таңбасы қойып, қосылғыштардың

модульдерін қосу   керек.

 

   2)  

алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қойып, үлкен  модульден кіші модульді азайтукерек.

3)      қосылғыштардың модульдері қосылады,

шыққан санның алдына

 «-» таңбасы қойылады.

 

4)   нөлге

тең.

 

 

 5)   

көбейткіштердің модулін көбейту керек, шыққан санның алдына «-»

таңбасын қою керек.

6)көбейткіштердің модульдерін көбейту керек

 

7) мәні теріс сан болып

табылады.

 

8)мәні оң сан болып табылады.

 

5.Ауызша

3 мин         

І топ

1)-2,75+(-0,25)=  -3

2) (-1000)+(-998)= -1998

3) -100+99=  -1

4) 18+(-10)=  8

5) -18+10= -8

ІІ топ

6) -8*(-5)=  40

7) 0*(-10)= 0

8) 0:100= 0

9) -12:3=   -4

10)

-5*(-5):5=  5

 

 

 

Оқушылар кезекпен оқып

жауаптарын айтады

ІІ. Мағынаны ашу кезеңі:

«Ойлан/жұптас/талқыла» әдісі

13 мин

 

Тест тапсырмаларын шешу

 

Топта өзін-өзі тексереді.

 

Сергіту сәті

2 мин

 

 

 

Физ минутка

 

Видеороликтегі қимылдарды жасайды.

ІІІ. Ой толғаныс кезеңі

4 мин

Криптограмма.

Мұнда 

криптограмма берілген. Осы әріптерден математикалық ұғымдар табу

керек.

Мысалы: нүкте...

Оқушылар түрлі түсті қаламдармен бояп жеке-жеке

айтады

 

ІV.Қорытынды:Оқулықтан есептер шығару

10 мин

Ң.   8*(-3)+(-7)=-24+(-7)=-31

Ә.    -2*(-5)-12= 10-12 =-2

З.    3.5-(-0.7)*5=3.5+3.5 = 7

Е.    32:(-4)+5= -8+5 = -3

Қ.    6.4:(-1.6)-9= -4-9 = -13

А.    17-(-12):4=17+3 =20

Н.    -42:6+10=-7+10 =3

Ұ.    27-(-15):3= 27+5 =32

Ж.    5.6:(-4)+0.4= -1.4+0.4 =-1

Ы.    (6-15):(-0.3)=-9:(-0.3) =30

 

Оқушылар кезекпен есепті шығарады және кестені толтырады

1.     Бағалау

3 мин

Қызыл түсті  - «3»

Сары түсті – «4»

Жасыл түсті – «5»

Бағалау парағындағы түсіне қарай бағаланады

2.    

Рефлексия

4 мин        

Жеке өзім үшін ....

 а) Тақырыпты түсіндім

 ә) Есеп шығарып үйрендім

 б) Бүкіл өткен тақырыпты

қайталадым

Сізге сабақ уақытында есеп шығару үшін не кедергі болды?

 а) Білімім

 ә) Уақыт

 б) Ештеңе

Сабақ кезеңінде қиыншылықты жеңуге кім көмек берді?

 а) Сыныптасым

 ә) Мұғалім

 б) Ешкім

 в) оқулық

 

Үй

тапсырмасы

1 мин

176-беттегі  № 658

 

Ресурстар:

Түрлі-түсті фигуралар,  кеспе қағаздар, постер, маркер,стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Математика пәнінің мұғалімі:Турдиева Роза

Асанқызы                                

                             

 

Сынып: 5

Пән: математика

Күні/айы    07.04.

Сабақ №162

Сабақтың

тақырыбы:

     Ондық бөлшекке бөлу

 

Мақсаты:

 

. Білімділігі: 

Өткен тақырыптар бойынша

алған білімдерін оқушы санасына бекіту, әртүрлі есептерді шығара білу, ойын

элементтерін пайдаланып, оқушылардың білімін жүйелеу, жалпылау

Дамытушылығы: Іскерліктерін, ойлау қабілеттерін арттыру, өз бетімен жұмыс істеуге

дағдыландыру

Тәрбиелігі: Оқушыларды есеп шығаруда шыдамдылыққа тәрбиелеу, пәнге деген

қызығушылығын арттыру.  Тәртіптілікке,

жауапкершілікке тәрбиелеу, оқушының міндеті мен құқықтарын түсіндіру.

 

 

Міндеттері:

(оқушы

үшін күтілетін нәтиже)

Алған білімдерін әртүрлі жағдайда қолдана білуге дағдыланады.

Белсенділігін көтеруге, ойлау қабілетін

арттыруға, өз ойын жүйелеуге, тез шешім қабылдауға ұқсастықты,

қарама-қайшылықты байқауға дағдыланады

Сабақтың мазмұны 

(сабақтың барысын қысқаша және уақытын жазып көрсету)

Мұғалімнің іс-әрекеті және қоятын сұрақтары

АВС оқушыларының іс-әрекеті

І. Қызығушылықты ояту кезеңі:

1)Тренинг(Шаттық

шеңбер)

1 мин

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Жақсы оқуыңа тілектеспін,сабақтан 5 ал,жанұяңда бақытты бол, ашық аспан тілеймін,

сабағыңыз сәтті өтсін т.б.тілектер айтылады.

2.Топқа бөлу

1 мин

Төртбұрыш және үшбұрыш арқылы

2-і топқа бөлу

Тақ сандар мен жұп

сандар арқылы топқа бөлінеді.

3.Үй тапсырмасын

тексеру

   1 мин

 Дәптерлерін жинап алу

Оқушылар бірін-бірі

тексереді

4.Миға шабуыл

3      

мин

 

 

Санды ондық бөлшекке бөлу үшін не істеу керек?

 

 

 

 

 

 

 1)бөлшекте неше ондық таңба болса,бөлінгіш

пен бөлгіштегі үтірлерді оңға қарай сонша цифр аттап көшіру керек.

2)шыққан натурал санға бөлуді

орындау керек.

5.Шам бейнесін шығару

яғни түрлі фигураларда жасырылған есептерді шығару арқылы жанып тұрған шамды

құрастыру         

 

Ондық бөлшекпен берілген теңдеулерді шешу

 

 

Оқушылар кезекпен шығып

есептерді шығарада

ІІ. Мағынаны ашу кезеңі:

«Ойлан/жұптас/талқыла» әдісі

 

 

 

.

 

Сергіту сәті

2 мин

 

 

 

1,2,3,.....9 ға дейінгі сандарды 9 тор көзге жайғастыру керек,қай жағынан

болсын 3 санды қосқанда 15 шығу керек және оңай тәсілін көрсету керек

 

  Әуен

тыңдалады

ІІІ. Ой толғаныс кезеңі

 

Оқулықпен жұмыс

                            №1445

Бірінші болған топ қолдарын көтеріп белгі береді

 

ІV.Қорытынды:

 

Үлестірме қағаздарға жазылған сұрақтарға жауап береді

 

Оқушылар кезекпен  жауап береді

3.     Бағалау

3 мин

Қызыл түсті  - «3»

Сары түсті – «4»

Жасыл түсті – «5»

Бағалау түсіне қарай бағаланады

4.    

Рефлексия

4 мин        

Жеке өзім үшін ....

 а) Тақырыпты түсіндім

 ә) Есеп шығарып үйрендім

 б) Бүкіл өткен тақырыпты

қайталадым

Сізге сабақ уақытында есеп шығару үшін не кедергі болды?

 а) Білімім

 ә) Уақыт

 б) Ештеңе

Сабақ кезеңінде қиыншылықты жеңуге кім көмек берді?

 а) Сыныптасым

 ә) Мұғалім

 б) Ешкім

 в) оқулық

 

Үй

тапсырмасы

1 мин

 №1457

 

Ресурстар:

Түрлі-түсті

фигуралар,  кеспе қағаздар, постер,

маркер,стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 415


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст