"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Қойгелді ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразовательная школа села Койгельды отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қойгелді ауылының жалпы орта білім беретін мектебі » мемлекеттік мекемесінің 2021 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

08.04.2022

Қойгелді  ауылының жалпы орта білім беретін мектеп» КММ мемлекеттік мекемесінің 2021 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

 

         1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2022 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

         2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Қойгелді ауылының жалпы орта  білім беретін мектеп» КММ сайтында http://sc0015arshaly.edu.kz/

 

         3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 222 жылғы                        8 сәуірде «Қойгелді  ауылының жалпы орта  білім беретін мектеп» КММ сайтында  http://sc0015arshaly.edu.kz/

ақпаратты орналастыру.

         4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Қойгелді ауылының  жалпы  орта білім беретін мектеп» КММ  көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

 

 

Мектеп директоры:Бердібеков Б.Б                                                                                      

 

Просмотров: 268


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст