"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Қойгелді ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразовательная школа села Койгельды отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

АШЫҚ САБАҚ

11.02.2018

Тексерілді:

 

Күні:

 

Мектеп:

 Қойгелді орта

мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:

 Сандалхан

Жанерке

сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы:

Көшпелі мал шаруашылығы-тіршіліктіңқайнаркөзі

Сабақтың негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Қазақстан жеріндегі темір  дәуірінің хронологиялық шеңберін атап айта

алады, алғашқы мал шаруашылығының 

мезгілдік жайылым кезеңдерін 

анықтай алады, адамдардың айналысқан шаруашылыгына сипаттама бере алады.

Сабақ мақсаттары

Барлық

оқушылыр

Қазақстан жеріндегі

темір  дәуірінің хронологиялық шеңберін

және мал шаруашылығының мезгілдік жайылым кезеңдерін атап айта алады

Оқушылардың

басым бөлігі

Көшпелі мал

шаруашылығының тиімділігің анықтай алады

Кейбір

оқушылыр

Темір

дәуірінде  өмір сүрген адамдардың

айналысқан шаруашылық түрлерін айқындай алады

Бағалау критерийлері

Ø  темір  дәуірінің хронологиялық шеңберін анықтайды;

Ø  Мал

шаруашылығының ерекшеліктерін сипаттайды;

Ø  Мал

шаруашылығының адамзат тарихындағы рөлін анықтайды;

Тілдік мақсат

Оқушылыр

Қазақстан аумағындағы темір дәуірінің  мал шаруашылығы мен  көшпеліліктің даму дәрежесін бағалап

,талдап,ой қорта білуге,ізденуге үйренеді…(істей алады)

Негізгі сөздер

мен тіректер

Темір дәуірі, тебіндік жайылым, ат әбзелдері, төрт

түлік, ірі қара, көшпелі мал шаруашылығы, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу

Сыныптағы

диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға

арналған мақсаттар:

Мал

шаруашылығының пайда болуы адамзат тарихына қалай әсер етті?

Сіз неліктен…

екенін айта аласыз ба?

Қазақстан

аумағында  көшпелі мал шаруашылығы  қай аймақтарда кеңінен тарады?

Жазылым

бойынша  ұсыныстар :

Мал

шаруашылығы туралы

Алдыңғы оқуҚола дәуірі қоғамдық құрылысы

Жоспар

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған

жаттығулар мен  қатар,ескертпелерді

жазыңыз)

Ресурстар

 

Жоспарланған

уақыт Басталуы (3 мин)

Ø 

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Ø 

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Ø 

Оқушыларды екі топқа бөлу .

Ø 

Оқушылардың зейінің жаңа сабаққа аудару.

Ежелгі

Қазақстан тарихы Төлеубаев Ә.Т. Алматы «Атамұра»

2015жыл

«Өрмекші

торы»  әдісі  арқылы 

үй тапсырмасын тексеру (3 мин)

Жеке

жұмыс (сұрақ – жауап)

 

«Қызықты

сандар» Ортасы

(3мин)

Б.з.б.

ҮІІІ ғ.-

Б.з.б.

ҮІІІ ғ.- Б.з.б. ІІІ ғ.-

Б.з.б.

ІІІ ғ.- Б.з. ҮІ ғ.-

Б.з.б.

ҮІІІ ғ.- Б.з. ҮІ ғ.-

ҮІІІғ Ерте

Темір дәуірі.Көптеген тайпалар үшін темірді пайдаланудың бастапқы кезеңі

Темір

дәуірі – адамзат тарихындағы аса маңызды өзгерістерді дүниеге әкелген жаңа

кезең.

Темір

– өте берік, әрі салмақты металл. Темірден жасалған құралдар тас және қоладан

жасалған құралдарға қарағанда әлдеқайда өткір, төзімді болып келеді. Темірдіертеде «Аспантасы» не

«жұлдызтасы» депатаған.

слайд

Оқулықпен

жұмыс

«адасқан  баулар» әдісі

(10

мин)

 

Оқушылар

оқулықтын көмегімен  адасқан бөлімдерді

анықтай  отырып түсінеді. Негізгі

оқиғаларды, жаңа ұғымдардың астын түртіп алады.

Постор

қорғайды

2

топқа. 2 мәтін беріледі

1топ.Тебіндік

жайылым

2

топ. Төрт түлік

 

слайд

 

 

Картаменжұмыс

(5

мин)

Қазақстанның

қай аумағы егіншіліктен гөрі мал шаруашылығына қолайлы болды?

.слайд

 

 

 

 

«Полиглот» ойыны

арқылы өз ойларын еркін жеткізуін байқау

(6

мин)

1-топ.

Ойланып көр: мал өсіруде көшпелілер үшін жануарлардың қандай қасиеттері

маңызды болды, яғни олардың қандай артықшылықтарына қарап таңдау жасады?

Жылқының 

артықшылығын ата.Қой: артықшылығын ата

 

 

 

 

2 топ. Сиырдың  артықшылығы  ата    

Түйенің  артықшылығын ата

слайд

 

 

Work in groups. 1 group: Name the advantages of the horse.

 Name the advantages of cow.

Example: Cow is domestic animal. People eat its meat and drink its milk.

II group: sheep, camel

Students discuss the theme in groups.

and speak about it.

Example:

You can ride it and people eat its meat and drink its milk(kymyz)

 

 

Тарихи диктант

·        

Алғанбілімдеріндеректерменбайланыстырады. Терме диктант жазады

·        

(4мин)

1

топ

Көп

нүктенің орнына тиісті сөзді қою. Малшылар

ғасырлар бойы дағдыланған мал өсіру, баптау мәдениетін сақтай отырып, жазда –

............(жайлауға), қыста –............. (қыстауға) үзбей

көшіп жүрген.

Жылқы қыста ............ жайылады.

            ......

сусыз және қорексіз ұзақ күнге шыдайды.

            .......

төрт түлік малды өсіреді

2

топ

Көктемде............

(көктеуге)

Күзде

.............. (күзеуге) көшіп отырған

            Көшпелілер ат әбзелдерін үнемі

жетілдіріп отырды. Олар

...............................................................ойлап тапты.

            Малдыжаздажаятынжер

........... депаталады

слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталу

«Таңда

да таста»

Сергіту  сәті

(3

мин)

 

 Оқушылар қағазға тақырыпқа сай сұрақтар

жазып, бір – біріне лақтырады.

Мұғалім

тоқта дегенде қағазды алып оқып, сұрақтарға жауап береді.

 

 

Сабақты

бекіту

(3

мин)

Бағалау-

критерийі  сабақ мақсаттарын талдай

отырып қортындылаймыз.

Кері

байланыс:  «Аяқталмаған ой…»

1.     

Бүгін мен білдім…,

2.     

Маған қиындық туғызды…,

3.     

Маған ұнады…,

4.     

Мен үйрендім…,

5.     

Менің сабақтан алған әсерім…,

Қортынды

бағалау

Үй тапсырмасы:

77-80  беттерді оқу,  Сөзжұмбақ құрастыру

слайд

 

 

Просмотров: 428


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст