Тексерілді: |
| |||
Күні: |
| |||
Мектеп: |
Қойгелді орта мектебі | |||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сандалхан Жанерке | |||
сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: | ||
Сабақтыңтақырыбы: |
Көшпелі мал шаруашылығы-тіршіліктіңқайнаркөзі | |||
Сабақтың негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Қазақстан жеріндегі темір дәуірінің хронологиялық шеңберін атап айта алады, алғашқы мал шаруашылығының мезгілдік жайылым кезеңдерін анықтай алады, адамдардың айналысқан шаруашылыгына сипаттама бере алады. | |||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылыр | |||
Қазақстан жеріндегі темір дәуірінің хронологиялық шеңберін және мал шаруашылығының мезгілдік жайылым кезеңдерін атап айта алады | ||||
Оқушылардың басым бөлігі | ||||
Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігің анықтай алады | ||||
Кейбір оқушылыр | ||||
Темір дәуірінде өмір сүрген адамдардың айналысқан шаруашылық түрлерін айқындай алады | ||||
Бағалау критерийлері |
Ø темір дәуірінің хронологиялық шеңберін анықтайды; Ø Мал шаруашылығының ерекшеліктерін сипаттайды; Ø Мал шаруашылығының адамзат тарихындағы рөлін анықтайды; | |||
Тілдік мақсат |
Оқушылыр Қазақстан аумағындағы темір дәуірінің мал шаруашылығы мен көшпеліліктің даму дәрежесін бағалап ,талдап,ой қорта білуге,ізденуге үйренеді…(істей алады) | |||
Негізгі сөздер мен тіректер | ||||
Темір дәуірі, тебіндік жайылым, ат әбзелдері, төрт түлік, ірі қара, көшпелі мал шаруашылығы, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу | ||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||
Талқылауға арналған мақсаттар: | ||||
Мал шаруашылығының пайда болуы адамзат тарихына қалай әсер етті? | ||||
Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба? | ||||
Қазақстан аумағында көшпелі мал шаруашылығы қай аймақтарда кеңінен тарады? | ||||
Жазылым бойынша ұсыныстар : | ||||
Мал шаруашылығы туралы | ||||
Алдыңғы оқуҚола дәуірі қоғамдық құрылысы | ||||
Жоспар |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар
| ||
Жоспарланған уақыт Басталуы (3 мин) |
Ø Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Ø Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Ø Оқушыларды екі топқа бөлу . Ø Оқушылардың зейінің жаңа сабаққа аудару. |
Ежелгі Қазақстан тарихы Төлеубаев Ә.Т. Алматы «Атамұра» 2015жыл | ||
«Өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру (3 мин) |
Жеке жұмыс (сұрақ – жауап)
|
| ||
«Қызықты сандар» Ортасы (3мин) |
Б.з.б. ҮІІІ ғ.- Б.з.б. ҮІІІ ғ.- Б.з.б. ІІІ ғ.- Б.з.б. ІІІ ғ.- Б.з. ҮІ ғ.- Б.з.б. ҮІІІ ғ.- Б.з. ҮІ ғ.- ҮІІІғ Ерте Темір дәуірі.Көптеген тайпалар үшін темірді пайдаланудың бастапқы кезеңі Темір дәуірі – адамзат тарихындағы аса маңызды өзгерістерді дүниеге әкелген жаңа кезең. Темір – өте берік, әрі салмақты металл. Темірден жасалған құралдар тас және қоладан жасалған құралдарға қарағанда әлдеқайда өткір, төзімді болып келеді. Темірдіертеде «Аспантасы» не «жұлдызтасы» депатаған. |
слайд | ||
Оқулықпен жұмыс «адасқан баулар» әдісі (10 мин)
|
Оқушылар оқулықтын көмегімен адасқан бөлімдерді анықтай отырып түсінеді. Негізгі оқиғаларды, жаңа ұғымдардың астын түртіп алады. Постор қорғайды 2 топқа. 2 мәтін беріледі 1топ.Тебіндік жайылым 2 топ. Төрт түлік |
слайд
| ||
Картаменжұмыс (5 мин) |
Қазақстанның қай аумағы егіншіліктен гөрі мал шаруашылығына қолайлы болды?
|
.слайд | ||
|
|
| ||
«Полиглот» ойыны арқылы өз ойларын еркін жеткізуін байқау (6 мин) |
1-топ. Ойланып көр: мал өсіруде көшпелілер үшін жануарлардың қандай қасиеттері маңызды болды, яғни олардың қандай артықшылықтарына қарап таңдау жасады?
Жылқының артықшылығын ата.Қой: артықшылығын ата
2 топ. Сиырдың артықшылығы ата Түйенің артықшылығын ата |
слайд
| ||
Work in groups. 1 group: Name the advantages of the horse. Name the advantages of cow. Example: Cow is domestic animal. People eat its meat and drink its milk. II group: sheep, camel Students discuss the theme in groups. and speak about it. Example: You can ride it and people eat its meat and drink its milk(kymyz) |
| |||
Тарихи диктант · Алғанбілімдеріндеректерменбайланыстырады. Терме диктант жазады · (4мин) |
1 топ Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қою. Малшылар ғасырлар бойы дағдыланған мал өсіру, баптау мәдениетін сақтай отырып, жазда – ............(жайлауға), қыста –............. (қыстауға) үзбей көшіп жүрген. Жылқы қыста ............ жайылады. ...... сусыз және қорексіз ұзақ күнге шыдайды. ....... төрт түлік малды өсіреді 2 топ Көктемде............ (көктеуге) Күзде .............. (күзеуге) көшіп отырған Көшпелілер ат әбзелдерін үнемі жетілдіріп отырды. Олар ...............................................................ойлап тапты. Малдыжаздажаятынжер ........... депаталады |
слайд
| ||
Аяқталу
«Таңда да таста» Сергіту сәті (3 мин) |
Оқушылар қағазға тақырыпқа сай сұрақтар жазып, бір – біріне лақтырады. Мұғалім тоқта дегенде қағазды алып оқып, сұрақтарға жауап береді.
|
| ||
Сабақты бекіту (3 мин) |
Бағалау- критерийі сабақ мақсаттарын талдай отырып қортындылаймыз.
Кері байланыс: «Аяқталмаған ой…» 1. Бүгін мен білдім…, 2. Маған қиындық туғызды…, 3. Маған ұнады…, 4. Мен үйрендім…, 5. Менің сабақтан алған әсерім…, Қортынды бағалау Үй тапсырмасы: 77-80 беттерді оқу, Сөзжұмбақ құрастыру |
слайд | ||